piątek, 2 maja 2014

march&april instagram mix


Cześć!

Zaczęła się piękna majówka, wszyscy wykorzystują wolny czas jak tylko się da, a ja leżę w łóżku z paczką chusteczek, próbując jak najszybciej wyzdrowieć. Staram się jednak nie pozwolić, aby ten czas został całkowicie zmarnowany, tak więc nadrabiam książkowe i serialowe zaległości, a do tego zabrałam się dzisiaj za planowaną już wcześniej zmianę wyglądu bloga. Nie jest to takie łatwe jak mogłoby się wydawać, ale jestem zadowolona z efektu mojej dwugodzinnej pracy, chociaż pewnie jeszcze będę wprowadzać jakieś małe poprawki :)

Z powodu przeziębienia nie jestem w stanie sfotografować żadnych nowych stylizacji, dlatego na dzisiaj przygotowałam mix instagramowych zdjęć z ostatnich dwóch miesięcy.


prezenty wielkanocne, ponad połowa już przeczytana :)

 sweter - cubus | spodnie - tally weijl | t-shirt - diverse







śniadanie wielkanocne :)




bluza upolowana na vinted :)




sukienka - sinsay


koturny i spodnie - bershka | t-shirt - local heroes

bluza - brzozowska fashion | fullcap - urabn flavours





Jeśli macie ochotę możecie zaobserwować mój profil na instagramie:

Życzę wszystkim udanej majówki! :)

31 komentarzy:

  1. fajne fotki! ;)
    zdrówka i miłego czytania :*

    OdpowiedzUsuń
  2. zdrowka;*
    super fotki!:)
    buziak
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa niesamowite fotki! tych książek nie miałam okazji przeczytać ale inne i owszem :) w tym tygodniu pochłonęłam już 4- cóż, syndrom maturzysty czyli \tyle do zrobienia zamiast nauki na tydzień przed maturą' :)
    świetna ta sukienka w print!

    anecia & roses ♥ blog 

    OdpowiedzUsuń
  4. Biedniutka, jeju. Wracaj do zdrowia szybko!
    Masz taką słooodką urodę, śliczna jesteś. :)
    Fajne zdjęcia, zwłaszcza te, na których zobaczyłam jedzeeeenie :(
    Trzymaj się. ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. naleśniki ! *.*
    zapraszam do mnie, spodenki na sprzedaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. masz świetnego bloga ! :)
    zapraszam - http://nikoladrozdzi.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Tehehe, really cute pictures ^__^ Xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ten sam eyliner i faktycznie się świetnie spisuje :D
    http://lovett-lov.blogspot.com/ ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do komentowania u mnie ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. swietna sukienka z sinsaya, gratuluje wytrwalosci w diecie i efektow :)

    Pozdrawiam, M.
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezbędnik Obserwatorów Gwiazd dobra kniga? :) Sukienka z sinsaya rzeczywiście super, ale wszystko co pod etno to mi się podoba.
    Kuruj się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo specyficzna ale podobała mi się :)

      Usuń
  11. świetne zdjęcia;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie ;)
    Pozdrawiam :*
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. great pictures!
    I'm new visitor to your site.
    would you like to follow each other to keep in touch?
    MY-Emily
    Please, let me know! ;)
    Follow me and I will follow you back for certain
    (leave a blog link at my blog after follow so I can go back ur blog again)

    OdpowiedzUsuń
  13. super mix, swietne zdjecia i pysznosci :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za komentarz ;)
    Super mix zdjęć, widać, że kwiecień był udany :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dodo modeleczka xd

    OdpowiedzUsuń
  16. super zdjęcia :)
    www.merydam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę Ci duuużo zdrowia! :) I śliczne zdjęcia :)
    wikalifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdrowiej szybko! Śliczne zdjęcia<3 Gratuluje wytrwałości w diecie ;) Masz super blog, musze zaglądać tu częściej dlatego Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  19. życzę zdrówka :)
    dwie książki mnie najbardziej interesują pierwsza i ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cool photos, thanks for the visit.
    effortlesslady.blogspot.ca

    OdpowiedzUsuń
  21. Great pictures Ada! :) You are so gorgeous!
    Love the food pic and the outfit pic as well xx
    Thanks for your sweet comment on my blog! It really made me smile xx

    Hope you're having a lovely Sunday! xx
    ♥ ♡ ♥ ♡ Creme de la Chic ♥ ♡ ♥ ♡

    OdpowiedzUsuń
  22. oo, uwielbiam takie mixy!
    5 knopersow przez caly miesiac?! :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha tak, jeden na tydzień :D

      Usuń
  23. So cute!!! All that food looks so yummy!!

    <3 Shannon
    Upbeatsoles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Looks like you've been keeping busy! And that tribal print dress is fantastic!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne są takie mixy ! dodatkowo, poszarpane dzinsy i ta bluza printowana są świetne !

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna notka :)
    Naleśniki są również moją słabością ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post :)! Zdrowiej ♥! Uwielbiam Twój styl pisania ;). A zdjęcia c u d n e!
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń